6 Kasım 2021 Cumartesi

YETENEKLİ ELLER: BEN CARSON HİKÂYESİ / GİFTED HANDS: THE BEN CARSON STORY

Filmin Adı: YETENEKLİ ELLER: BEN CARSON HİKÂYESİ / GİFTED HANDS: THE BEN CARSON STORY
Yönetmen: Thomas Carter
Türü: Dram, Biyografi
Ülke: ABD
Dil: Türkçe Dublaj
Oyuncular: Cuba Gooding Jr., Kimberly Elise, Aunjanue Ellis, Alecia Mcgill, Alan Wilder 

Konusu: Genç Dr. Ben Carson, şanslı bir çocukluk geçirmemiştir. Yoksulluk ve önyargı arasında, eski bir evde geçirilen çocukluk, beraberinde kötü ders notları ve öfke getirmiştir. Tüm bunlara rağmen yine de, annesi ona inancını hiç kaybetmemiş, hayal gücünü ve inancını asla yitirmemesi için ona sürekli destek olmuştur. Artık O dünyanın en iyi beyin cerrahlarından biridir. Kendisine gelen son vaka, onun bu yeteneğini kanıtlamasında bir kez daha etken olacaktır. Dr. Carson’un bu yeteneğini nasıl kazandığı, geçmişindeki zorlu mücadelede saklıdır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder